Nuvažiavome pažiūrėti Guimaro piramidžių. Mokslininkai sako, kad tokių piramidžių Tenerifėje buvo daug ir jas XIX a. sudėjo fermeriai, išrinkdami akmenis nuo dirbamos žemės. Vėliau jos buvo išardytos ir panaudotos kaip statybinė medžiaga. Galvojau, kad jos kur laukuose stovi, pasirodo aptvertos, toje teritorijoje įkurti keli muziejai. Įžymus keliautojas Turas Hejerdalas iškėlė hipotezę, kad piramidės negali būti vien paprastai sudėti akmenys, jos yra panašios į inkų civilizacijos piramides. Jis buvo jų apsaugos ir parko iniciatorius. Vien įeiti pasivaikščioti į parką (be muziejų) kainuoja 11€, jei su dviem muziejais, tai 18€. Pagailo pinigų ir nuvažiavom pro Arafo keliais TF525, TF523, po to TF24 į buvusią Kanarų salų sostinę La Laguną, įkurtą XV a. TF24 kelias gražus, eina senų pušų mišku, vėliau pasirodo eukaliptai. Įdomi vieta Las Lagunetas, kaimas miške, kalnuose, dabar ten įrengtas atrakcionų parkas.
La Lagunoje, pasisukiojęs ratais, radau kur sustoti ir nuėjome apžiūrėti senamiesčio. Jis didelis, senas ir gražus, kai kurie pastatai pastatyti XVI a.
Yra apleistų pastatų, didžiulė šv. Augustino bažnyčia, pradėta statyti 1506 m., sudegė 1964 m., taip ir stovi tik sienos.
Apžiūrėję įspūdingą senamiestį patraukiame namo. Vėl nepataikau į nuvažiavimą iš TF5 į TF2, apsukęs keletą ratų randu žiedą su nuvažiavimu į jį, bet vėl pasukau per anksti ir vėl nuvažiavau ne ten kur reikia. Suku ratus kokią 15 min kol vėl randu tą žiedą, pasiryžęs jį pilnai apvažiuoti ir įsitikinti kad pasuksiu teisingai. Bet to neprireikė, važiuodamas lėtai aiškiai pamatau reikiamą rodyklę ir nusuku teisingai. Tenerifėje daug žiedų su daug išvažiavimų, išvažiavimai dažnai būna netoli vienas kito. Važiuojant reikia stebėti kelią, kitus automobilius, rodyklių skaitymui kartais pritrūksta laiko. Ko gero tikrai, jei nesi tikras, kad pasuksi į reikiamą išvažiavimą, geriau apvažiuoti papildomą ratą nei atsirasti nežinia kur.